måndag 5 mars 2012

Önskelista

Tiden går fort när man har roligt heter det. Vi måste ha otroligt roligt i vår familj för det är knappt att jag kan förstå att det snart är ett helt år sedan som jag kom hem från förlossningen med världens finaste lilla bebis. 24 mars fyller vår fina Oliver 1år och det ska vi ju såklart fira. Då jag redan nu börjar få frågor om vad den lilla krabaten önskar sig, eller rättare sagt vad hans mamma önskar sig till honom ;-) så knåpar jag här ihop en liten önskelista. Eftersom Oliver har två storasyskon som berikats med en mängd leksaker så är vårt hus redan fullt av leksaker så han behöver inte fler. På begäran kommer nu önskelistan:

* Fina sommarkläder i stl.86 (vet inte hur mycket sommarkläder som hunnit komma in i butikerna. Det är kortärmat, shorts, pikétröja, sommarbyxor m.m. som jag är ute efter.
* Presentkort i klädaffär, ex. Polarn & Pyret, Lindex, Name It eller annan butik med barnkläder.
* Fint sandset med hink och spade (behöver inte vara så mycket andra delar)
* Badbyxor
* Stapelkuber från Jabadabado
* Tvådelad pyjamas stl.86
* Pengar till sparkontot
* Sparbössa (redan tingad att köpas)
* Potta (redan tingad att köpas)
* Boxerkalsonger


Inga kommentarer: