torsdag 26 januari 2012

Händer mycket nu

och jag hinner inte riktigt med att skriva här. På jobbet är allt upp- och ner och jag längtar hem till min fina familj varje dag. Hoppas att det blir bättre framöver. Saknar i alla fall min bebis mest av allt. Ska bli supermysigt att få vara hemma med honom sen igen. Finaste Oliver!

Annars så upptas min tid av handboll. Till helgen är det matcher för Tilda på lördagen och sne på kvällen ska jag och en ledare till ta med oss alla tjejerna och ha kick-off. Det blir övernattning i skolmatsal, tävlingar, mat, godis och massa annat kul. Det tar ju tid men det ger mig också mycket att få vara med alla dessa härliga ungar. På söndag är det träning så vi går direkt från övernattningen till träningen innan vi avslutar för dagen. Sen blir det fika och kalas för mig. 32, ja vart tog den tiden vägen. Är ju snart halvvägs till pensionen =)

Inga kommentarer: