tisdag 3 januari 2012

11 månader

För ungefär 11 månader sen jobbade jag min sista dag innan min älskade lilla prins Oliver föddes. Sen den 24 mars har jag fått äran att vara hemma och ta hand om honom på dagarna och även att tillbringa massor av tid med Matilda och Felix. Imorgon är den tiden över och jag ska åter göra entré på jobbet. För en månad sen kändes det riktigt jobbigt men nu känns det ändå helt ok. Jag har ju ställt in mig på det den senaste tiden och nu lämnar jag med varm hand över ansvaret till Jens att driva familjen S runt på hemmafronten. De stunder jag kommer sakna barnen kommer säkert vara många men jag kommer ju komma hem till mina härliga ungar varje dag och då kunna ge dem av min tid varje kväll istället.

1 kommentar:

Carita sa...

Allt har sin tid och det finns plus och minus med att bara vara hemma, eller med att jobba mycket. Du verkar vara en harmonisk människa så allt blir säkert bra, om det är ju oxå så som du säger bra att Jens får ta lite ansvar.

Kom in här av en slump men brukar kommentera inlägg fastän jag inte känner de som bloggar, det är ju kul att få kommentarer själv :-)