fredag 23 december 2011

Födelsedagsfirande

Idag fyller världens bästa Matilda 9 år. Svårt att förstå att tiden går så fort. För nio år sen började mina krystvärkar och sen höll de på i 2,5 timme, pust! Jag fick dock bra betalt för jobbet då en liten, söt prinsessa föddes. Såklart den finaste jag sett. Jag kommer aldrig att få en bättre julklapp i mitt liv.

Idag har vi kalast här i fjällen. Tilda har åkt skidor med morbror Peter och Elin, bakat och ätit en god middag. Hon har öppnat paket och jag tror att dagens bästa var en ipod touch som vi köpt till henne. Hon har roat sig en hel del med den idag. Nu är det spel och lite bingo som gäller. Imorgon laddar vi om för att fira jul. Vi får ju en vit sådan vilket såklart är trevligt. Har hört hemifrån att den lilla snö som fanns har regnat bort idag. Vi ska i alla fall gå ner till torget och möta tomten imorgon. Han brukar anlända i släde och dela ut julklappar till barnen.

Det händer en del på nio år =)

Inga kommentarer: