måndag 3 oktober 2011

Han drar sig framåt

Det går fort nu. Lilleman sitter allt mer stadigt fast jag skulle aldrig våga lämna honom sittandes själv. Han har även börjat dra sig framåt på golvet och idag har jag fångat honom på film. Det är så gulligt och han kämpar verkligen för att komma dit han vill.

Här har vi haft en rätt lugn dag. Var i skolan och hade utvecklingssamtal med Matilda en sväng men sen var vi hemma. Jag slappade i soffan med en film när Oliver sov och sen gick vi till Jasmine, Matildas gamla lärare och hämtade lite kläder som hon hade åt Oliver. Hoppas att hon är bra i sin fot snart så hon kommer tillbaka till skolan.

NU ska jag se till att underhålla Oliver som är supertrött men jag vill inte att han somnar nu. han får hålla sig vaken en hel timme till och jag har en känsla av att det blir en jobbig timme :-/

Inga kommentarer: