onsdag 7 september 2011

We R Family

Igår var jag på ett event för bloggare. Har varit ett par gånger tidigare och även denna gång var det bra. Bäst av allt den här gången tyckte jag bambino var. De hade kocken Tom Sjöstedt med sig som hade lagat lite barnmat. Mums tyckte Oliver och vi fick med oss en portion hem i deras nya barnmatsburk. Precis vad jag letat efter =) Blev superglad när jag såg att det nu kommit ut en. Den var i lagom storlek, tätslutande och höll kylan lite. Jag som både köper mat och lagar egen kommer ha stor nytta av burken. Mer om det finns att läsa här:
Bambino

Underbara Barn var på plats och slog ett slag för årets mässa. Den ska absolut besökas. NamnIt fanns på plats och pratade lite kläder. Jag har ju alltid gillat deras kläder så för mig är företaget inte något nytt.

Vi hade i alla fall en trevlig stund jag och Oliver.

Inga kommentarer: