torsdag 1 september 2011

Fullt upp

Den här veckan har det varit fullt upp. Idag är första dagen som jag inte haft något inplanerat. Var och träffade lite mammor på IKEA i måndags. Vi fick alla barn ungefär samtidigt. Kul att det kan vara sån storleksskillnad trots att de är lika gamla. I tisdags gick jag upp rätt tidigt och började baka till Jens och pappas födelsedagsfika. Skulle möta en vän i centrum för lunch vid 11. sen var det tandläkarbesök med Tilda, hem för att baka klart, upp till skolan för grillkväll med Tildas avdelning och sen hem och ha kalas. Pust!

Igår var Kristin och Viggo här. Vi tog en promenad och sen satt sen på baksidan här och njöt av det fina vädret. Hoppas verkligen att vi kan få mpnga fler fina septemberdagar. Är inte alls redo för hösten och kylan känner jag. Får nog göra slag i saken och verkligen leta reda på en bra resa till värmen för mig, mamma och Oliver. Vi behöver nog det.

Nu har posten nyligen kommit och med den kom nya numret av Mama. Vill bara sätta mig i soffan och läsa men unge herr O tycker inte det är sovdags än så jag får snällt vänta på min lugna stund. Ska försöka lägga honom snart och hoppas hinna med en kvart i soffan innan det är dags att hämta bilen vid Balingsholm (Jens är där på konferens), hämta barnen i skolan, handbollsträning, fotbollsträning och som grädde på moset ett föräldramöte med handbollen. Tur att man har en sån snäll mamma som ställer upp och är barnvakt.

Felix myser med Oliver i soffan efter kalaset i tisdags.
Vill sätta mig och läsa. Tweeniespecial låter intressant!

Inga kommentarer: