lördag 20 augusti 2011

Regn i massor

Shit vad det har regnat igår och inatt. Håller ju fortfarande på så jag håller mig inne och myser istället. Eller myser var ju att ta i. Ska försöka få lite ordning här hemma om det nu kan gå. Sakta men säkert försvinner kartonger ur vardagsrummet. Till nästa helg ska golv och tak fixas i Olivers rum och sen mina vänner ska jag äntligen erövra mitt vardagsrum igen. Det ska bli.....just det ett vardagsrum och inte Shurgard light.

Tilda och Jens åkte till Enköping på träningsläger med handbollen tidigt imorse Hoppas att hon får kul på sitt första träningsläger. Allt är ju lite nytt när man ska packa, blåsa upp luftmadrass, bädda iordning själv och framför allt se till att hålla ordning på sina egna saker. Nu har ju jag en väldigt pedant liten dam som oftast har stenkoll på sina egna prylar så jag hoppas hon klarar det fint.

Bjuder på en morgonbild av min minsta lilla fining:

Inga kommentarer: