måndag 9 maj 2011

Fina pojkar

Här hemma hos mig finns idag två underbart fina pojkar. Bjuder på två bilder:




Helgen har varit rätt stressig men kul. I lördags var det handboll från tidig morgon och sen var det dopkalas för Viggo från kl.13. Mycket folk, liv och rörelse hela dagen. Oliver tog det hela rätt bra ändå. Igår var det stora visningsdagen vilket innebär jobb. Jag hade sagt att jag kunde jobba under förutsättning att Oliver kunde komma med och att mamma var barnvakt. Funkade jättebra måste jag säga. Min lillprins passade först på att sova bort 2,5 timme på förmiddagen och sen var han glad och nöjd. Felix var med farmor och Tilda tog med sig morfar på handbollen. Direkt efyer jobbet tog jag med mig Oliver till Nacka för att hinna kolla på de sista två matcherna. Tjejerna var superduktiga! Lite konstigt att sitta på läktaren och titta på mitt eget lag bara men det var kul det med. Tjejerna vann de tre första matcherna men fick se sig besegrade i finalen.

1 kommentar:

Mia sa...

Vilka fina killar :-)