tisdag 2 november 2010

Hemligheten

Skrev ju tidigare att jag har en hemlis. Dags att avslöja den kanske. Är egentligen inte så hemligt men ändå. Kul är det i alla fall.

I min mage har det flyttat in en liten bebis. Enligt ultraljuden vi varit på ser det ut som en frisk och kry liten en. Sist vi var iväg låg den som en liten boll som ni kan se på bilderna. Ligger alldeles ihoprullad så några fina bilder var svårt att få. De duger gott och väl enligt mig.

Här hemma finns två förväntansfulla syskon och även en förväntansfull mamma och pappa såklart! Jag har mått bättre i mina dagar men jag står ut. Nu börjar jag ju bli människa igen i alla fall. Tröttheten har varit enorm och jag har gått och lagt mig med barnen de senaste två månaderna. BF blev satt till den 21 mars så nu längtar vi och ser fram emot våren =)

6 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Wow så mysigt! Grattis till alla er, förstår att ni längtar!!

Jag sa...

ooo Misstänkte nästan det Grattis till er alla Kram

Anna & Jonne sa...

Det är så härligt att ni ska få en liten till! Vi ser fram emot det ockaå.
Kram/mamma&pappa

Petra sa...

Gud vad mysigt:-)o vilka härliga kort:-) grattis till er alla:-)

Anja sa...

Men vad ROLIGT. Visst har du skrivit tidigare att du ville ha ett barn till :-)

Så mysigt med bebis igen!

GRATTIS!

Kramar

Anja :-)

Anja sa...

Men vad ROLIGT. Visst har du skrivit tidigare att du ville ha ett barn till :-)

Så mysigt med bebis igen!

GRATTIS!

Kramar

Anja :-)