måndag 29 november 2010

Helgen går fort

och nu känns det verkligen att det är jul snart. Längtar efter min ledighet så att jag håller på att bli tokig. Idag är en pissdag för jag har riktigt ont i fogarna. Har ju inget höj- och sänkbart bort här på jobbet heller så jag varierar min ställning bäst det går. Står lite men får böja mig fram, sitter, står på knä på golvet, promenerar i korridoren osv. Hoppas det blir bättre till eftermiddagen.

Något som är skönt är att jag inte haft något mer bråk med min lilla prins sen i onsdags. Lycka! Hoppas det håller i sig. Bebisen i magen kör en lugn dag och sen en lite mer rörlig om vartannat. Idag är den rörliga dagen och det sparkar på massor i magen. Igår hände knappt nåt. Blir ju orolig för mindre så jag skulle föredra den livliga typen i magen om jag fick välja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det lugnat ner sig med din äldre prins, men jag håller nog med att de livligare dagarna inne i magen är nog att föredra när man är gravid så att man vet att allt står rätt till!

Ha en ljuvlig december!

Agnes

Lena sa...

Ja, riktigt skönt att han inte fått nåot mer utbrott. Hoppas den trenden håller i sig men ropar inte hej än.

//Lena