söndag 24 oktober 2010

Det regnar här i Stockholm idag



Massor! Skittrist är det ute och jag mår inte bra. Har ont i halsen och är förkyld. Dessutom jobbar jag....som grädde på moset liksom =( Fast å andra sidan så kanske det är bra. Hade jag varit hemma så skulle nog må ännu sämre. Då är det ju liksom tillåtet att bädda ner sig i sängen och sova lite. Det är dock precis vad jag skulle behöva göra.

Skjutsade ner Tilda till samlingen med handbollen imorse. Kändes konstigt att inte åka med själv men det här är också enda söndagen då matcherna krockar med jobbet. HOn fick åka med söta V och hennes mamma. Fick ett sms för en timme sen. Det stod: Nu gjorde Matilda mål =). Så gulligt av henne att skicka sms. Om en kvart är sista matchen och sen får hon komma hit till jobbet en stund. Felix tänkte vi först ta med oss men 15 minuter innan vi skulle åka ringde en kompis till honom och ville leka. Han följde med L och hans föräldrar istället så det blir leka istället för jobb. Roligare för Felix. Även om han tycker det är kul att följa med till jobbet också.

Än så länge är det lugnt här på jobbet. Har inte haft en enda kund faktiskt så det är en mjukstart. Bör komma en hel del idag men vädret kan ju göra så många uteblir. Jag hänger på nätet och Jens pluggar. Sämre kan man ju ha det och samtidigt få betalt =)

Inga kommentarer: