torsdag 16 september 2010

Grillkväll

med skolan ikväll. Jag känner mig måttlig stressad och har såklart inte ens handlat korv och bröd. Blir till att dra från jobbet tidigt så jag hinner handla och sen hem innan jag ska vara vid skolan kl.16. Ständigt denna stress. Ibland funderar jag på varför jag jobbar heltid. Mycket att göra och almanackan är redan proppfull i veckorna. Idag blir det handbollsträning direkt efter grillkvällen. Vi får en timme på oss att grilla korven. Tur att träningen är i skolans idrottshall annars hade det varit omöjligt att hinna.



Funderar på om jag orkar ta med mig barnen och handla mat efter handbollen. Skulle verkligen behöva göra en storhandlig. Alternativet är att handla imorgon efter jobbet. Kanske nästan är bättre men samtidigt så det ju såååå skönt att ha allt klart redan innan helgen. Den här helgen ska jag dessutom njuta riktigt mycket av ledigheten. Jag är ledig precis hela helgen. Weeiiii!

Inga kommentarer: