söndag 11 april 2010

Morgonpromenad

Igår startade jag morgonen med att ta mig ut på årets första löprunda. Skönt att kunna springa ute igen utan att frysa ihjäl. Måste bara komma igång ordentligt så jag orkar springa längre sträckor. Började lite försiktigt med intervaller som ska ökas på i nästa vecka.

Handboll mitt på dagen och sen hem för sen lunch. Jens jobbade på inne i Felix rum men var galet arg då han letade länge och väl efter en påse med elgrejer tyvärr inte kom fram. Så lite försenad blev han. Efter att jag gjort en stor sats med köttbullar gick jag upp och började skrapa lite väggar.

Middagsbjudning hos familjen O och vi bjöds på en riktigt god middag. Tack! Tjejerna och felix lekte hur bra som helst hela kvällen. Kul när även han får vara med. Blev mycket Buzz-spelande och sen satte de ihop en liten dansshow för oss. Vi vuxna kollade på El Classico. Båda våra barn somnade men envisa I höll sig vaken ända tills vi gick strax innan midnatt.

Idag tänker jag vara duktig och börja även den här morgonen med motion. Tilda vill gäna komma med så hon ska få äran att cykla och jag ska ta mig en rask promenad. Sen blir det frukost, skrapa sista väggen och åka iväg och jobba. Hoppades ju på att solen skulle komma till Stockholm och förgylla min dag men så ser det ju absolut inte ut att bli. + 4 grader och gråmulet idag igen, suck!

Vad ska ni andra hitta på denna gråa söndag?

Inga kommentarer: