söndag 25 april 2010

Härlig helg

Gårdagen bestod av städdag här i området på förmiddagen och sen tog jag och mamma en tur till Bruka designs utförsäljning i Frihamnen. Inte mycket kvar där inte. Skulle varit där i torsdags redan. Nästa år ska jag hänga på låset tror jag =) Sen blev det Solna och JM innan vi åkte och handlade lite mat. Tilda hade bestämt att hon skulle sova hos min mamma som varit själv i helgen då pappa varit i Åre. Hon åkte runt 16-tiden. Pelle, Johanna och Alvin var här på kvällen och åt middag. Trevligt!

Idag har det varit jobb för vår del. Barnen har varit med min mamma. Hon ville inte komma hem med mig och Felix så hon följde med mamma istället. När hon väl kom hem kl.21.15 hade hon hunnit med att handla nya skor, varit hos kusin Rebecca och sen somnat i bilen. Felix och jag hade under tiden hunnit med en lugn kväll hemma. Han är så otroligt härlig att umgås med just nu. Sällan arg, älskar att busa och har humor utan dess like. En riktig skoj-kille. Jens har tillbringat eftermiddagen/kvällen i stan med en kompis.

Nu är ordningen återställd här hemma och huset är återigen fullt. Börjar bli dags att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: