söndag 14 mars 2010

Helger

är väl till för att vila upp sig inför kommande arbetsvecka, eller? Efter den här helgen är jag tröttare än tröttast. Gårdagen var superkul men sjukt hysterisk. Hann i alla fall klämma in en kortare sovstund på 20 minuter efter handbollen. Utan den hade jag aldrig orkat.

Hairspray var bra och det var supermysigt att komma ut med mina kära vänner. Blir så sällan som vi ses sådär. Alla har så mycket själva men det är verkligen skönt att bara få lämna allt hemma och åka iväg och ha lite tjejsnack. har inte läst så mycket om Hairspary innan men blev ju lite orolig när jag såg alla andra som skulle se föreställningen. Skojar inte om jag säger att medelåldern var 55 typ. Men även en gammal 30-åring som jag uppskattade showen.

Idag har det varit jobb hela dagen och nu är jag totalt slut och ska bara slappa i soffan ikväll. Borde träna men jag orkar verkligen inte.

Inga kommentarer: