söndag 7 mars 2010

Härlig dag

Fick en välbehövlig sovmorgon imorse. sov ändå till 09.10 och det är bannemig rekord. Har inte sovit så länge sen i julas. Mycket bra! Sen frukost och sen gick Jens ut och skottade taket på föreningshuset här. Själv slog jag in paket till grannpojken som fyller år och så gick jag och lämnade Felix på kalas där. När han kalasade passade jag och Jens på att gå på en promenad. Inte ofta det händer att vi får tid till det.

När Felix väl var hämtad tog vi en fika i vårsolen på vår uteplats. Var lite fjällenkänsla över det hela när vi satt där i våra solstolar och tittade in i......snöhögen =) Mysigt var det i alla fall.

Nu pågår operation städning och allmänt fix här hemma. Jens oljar in vårt bord och jag fixar här i köket. Har en hög med saker som jag ska lägga ut på Tradera. Bara längtar tills jag blir av med dem. Ikväll väntar vi också hem vår härliga prinsessa som varit i Åre med mormor och morfar och haft lyxhelg. Hon verkade helnöjd så det är kul. Nu vill jag dock få hem henne så jag kan ge henne en bamsekram och en stor puss!

Inga kommentarer: