måndag 21 december 2009

Lov

Mina små gosungar har fått gå på jullov och det känns lyxigt. Idag är de hos min mormor och morfar och har det mysigt. De skulle åka slängkälke i parken, äta mormors pannkakor (de tackar ingen nej till, godaste av alla)och spela fortuna. Allt som jag själv fick göra som barn med min mormor och morfar. Tilda tog med sig en bok med dinosaurier i hopp om att hon och min morfar skulle rita lite. Morfar är riktigt duktig på att teckna så det tycker hon är kul.

Imorgon bär det av till Åre för vår del. Ska bli skönt när vi väl är på väg men just nu känns det mest stressigt. Har massor kvar att fixa med hemma. Bara kylskåpstömningen känns som ett jätteprojekt. Har ju haft kalas och jul hemma så det är allt annat än tomt i min kyl. Packningen är kvar, det ska tvättas och sen ska vi hinna ha kalas för Tilda ikväll igen. Längtar efter mitt eget jullov.......

Inga kommentarer: