tisdag 29 december 2009

2009

Hittade den här enkäten inne hos Johanna och snor med mig den hit:

••• 2009 •••

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Tog examen från min utbildning och bytte jobb. Var på Malta i somras och där har jag aldrig varit förr.

2. Gav du några nyårslöften ?
Nej.

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du í år?
Malta och Danmark

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010 ?
Ja, alltid finns det något. Mer att göra på jobbet faktiskt.

7 . Är det någon dag som du alltid kommer att minnas?
Ingen speciell det här året faktiskt men har många fina minnen från året som gått.

8. Vad var din största framgång 2009 ?
Att jag tog examen

9 . Största misstaget ?
Bra fråga. Kan inte komma på något supermisstag men såklart finns det något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag inte varit men jag slog mig rätt bra när jag vurpa i skidbacken i mars.

11, Bästa köpet?
Hela vårt nya kök.

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
Köket

13, Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och alla mina nära och kära.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pokerfejs (vet inte om den heter så men den spelades typ hela tiden när jag årecis börjat på nya jobbet).

15 . Var du gladare eller mer ledsen under 2009 ?
Som vanligt tror jag.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?
Ibland önskar jag att vi gjorde med saker med familjen på helgerna men å andra sidan så blir det sällan så bra som jag föreställer mig ändå.

17: Vad önskar du att det skulle funnits mindre av?
Vore skönt om barnen alltid höll sams men så funkar det ju inte.

18, Hur tillbringade du julen 2008?
I Åre precis som nu.

19. Blev du kär i år ?
Jag är alltid kär i min man.

20. Favoritprogram på TV?
Har inte titta så mycket på tv men de program jag följt är: ensam mamma söker och oskyldigt dömd.

21. Bästa boken du läst i år.?
Sjöjungrun av Camilla Läckberg

22. Något du önskade dig och fick?
ett nytt kök

23. Något du önskade dig och inte fick?
Kommer inte på något

24 . Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ?
Det kommer jag knappt ihåg. Hade säkert fika hemma med släkten. Men nästa år kommer jag vara i Thailand på födelsedagen.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bätttre?
Nej

26: Vad fick dig att må bra?
Familjen o mina vänner.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen!

28: Vem saknade du ?


29. De bästa nya människorna du träffade ?
Träffar många nya människor som är bra.

30. Planer för 2010?
Ska resa en del. Thailand väntar i januari-februari och sen en tripp till USA i juni. Vill träna mer än jag gjort nu (vore kul att hinna två ggr/vecka istället för en), hoppas på en härlig sommar med fint väder.

Inga kommentarer: