tisdag 10 november 2009

Veckorna

rullar på i en faslig hastighet. Vi är snart i mitten av november. Känns som att hösten gått fort. skönt eftersom hösten inte alls är min favoritårstid men ändå. Nu väntar snart julen och allt mysigt. Längtar massor. Har redan börjat tjuvkika lite på julsidor på nätet. Ska nog gå och köpa mig ett julmagasin också. Brukar finns lite kul tips och idéer i dem.

I år måste jag ju även handla lite nya julsaker. Julgardiner till köket är en sak som måste inhandlas. Även någon julstjärna eller två. Kul att få kika på lite nytt. Vet ungefär vad jag vill ha men har ännu inte hittat det. Måste ut i butikerna någon dag och bara strosa runt.

Ser fram emot den här helgen. Jag har ju varit borta två helger i rad nu och ska bara vara hemma och ta det lugnt. Jobb på söndag men det går så fort. Fredag är min kväll i soffan. Ska nog kanske hyra nån bra film.

Inga kommentarer: