lördag 7 november 2009

Trött, lycklig och allt på en gång

Galettrött idag. Kom hem kl.04.00 inatt och Jens undrade om det hänt nåt och varför jag var så sen. Jag som varit så duktig och skickade sms till honom under kvällen och berättade att jag skulle vara sen och att jag skulle ta taxi med chefen hem så han inte behövde oroa sig. Ja, ja, inte lätt kanske. Är ju långt ifrån varje dag jag är ute till kl.04. Kan inte ens komma ihåg när det hände sist. Kul hade vi i alla fall. Sen får man ju lida såhär dagen efter med det är ju självförvållat.

Dubbla handbollsträningar under dagen och sen hann jaga bara hem och byta om innnan det var dags att bege sig till Råsunda. Kanonstämning och vi fick njuta av AIK för sista gången den här säsongen. Bra första halvlek av AIK, lite sämre andra men vad gör det. Dubbeln är hemma och nu saknas det bara att Djurgården åker ur imorgon. Skadeglädjen vore stor. Japp, sån är jag ibland. Kanonsäsong av AIK och de är väl värda både SM-guld och Cupguld. Nu har de ju dessutom bevisat att de slår Göteborg, två gånger i rad så nu finns inget mer att tjafsa om i den striden.

Kom hem till en supergod middag och nu ska jag inta soffläge och få masasge av min kära man. Inser snabbt varför jag blev så kär i honom för 10,5 år sen.

Mycket kärlek idag: Till mannen i mitt liv, till mina barn och till AIK!

Inga kommentarer: