fredag 27 november 2009

Resa och...

shopping blev det idag. PÅ väg till Varberg bestämde vi oss för att göra Gekås idag istället för på söndag. Bra val tror jag. Vsst var det en del folk där inne men det var ändå ok om man frågar mig. Frågar man min kära mormor så säger hon bara: galenskaper! Handlade en del och blev 1500kr fattigare. Rätt ok ändå eftersom jag köpte en del varav en del var julklappar.

Här på hotellet har vi avnjutit en middagsbuffé och sen kaffe. Därefter skulle vi upp till relaxen och bada bubbelpool tänkte vi. När vi väl kom dit upp var det allt annat än relax då bubbelpoolen var full av krökande tanter. De totalvägrade att flytta på sig och satt som klistrade trots att de såg att vi väntade på en plats. Mamma struntade i att bada när det var så fullt men själv fick jag ju ställa upp då jag lovat Tilda att hon skulle få bada. När en person väl lyfte på rumpan hoppade vi snabbt i och satt sen max 10minuter innan vi gav upp och gick och duschade. Blev filmmys på hotelrummet och nu ska jag se upplösningen av kvällens Idol innan jag ska göra som prinsessan och krypa ner och sova.

Inga kommentarer: