onsdag 18 november 2009

Hemresa

idag efter lunchen. Har haft två bra dagar här nere i Helsingborg. Jobbade till kl.17 igår och sen gick vi ut på kvällen. Var och pt middag på en restaurang i stan och sen blev det biljardspel. Haha, jag är totalt kass på att spela biljard. Har nog faktsikt aldrig spelat på riktigt tror jag. Vi spelade på lag och jag och Bill lyckades förlora alla gånger utom en. Så bra var vi. Kul var det i alla fall. Finns inte så många ställen öppna i Helsingborg en tisdag men vi satte oss en stund på ett ställe som hette Utposten. Var tillbaka på hotellet strax innan midnatt.

Ikväll blir det kramkalas med barnen och Jens. Tilda har ringt ett par gånger sen jag åkte från Stockholm. Nyttigt för henne att det ör jag som åker. När hon åkt med mamma och pappa till Åre gnäller hon inte alls men nu när det är jag som åker så tycker hon lite synd om sig själv.

1 kommentar:

~Johanna~ sa...

Hehe, klart det är skillnad! Flisan är likadan, åker hon ringer hon rätt sporadiskt...åker jag eller som nu då de egentligen är mammavecka ringer hon massor. Men de är ju mysigt att de längtar!

kram