söndag 15 november 2009

Grått....

regn.....trist....jobbdag är det idag. Duggregn i luften, mitt i gråa november och här sitter jag på jobbet. Roligare kan man ju ha det. Drömmermig bort till Thailand och de underbara stränderna. Surfar runt på lite olika sidor för att hitta bra och fina hotell vi kan bo på. Resplanen börjar bli klar. Lägenhet bokad för första 1,5 veckan och sen börjar vår resa ta form. Koh Samui, Koh Tao eller Koh Phangang får nog besök av oss och sen ett härligt avslut på Koh Lanta. Längtar och vill att tiden ska gå fortare.

Felix börjar bli rejält hösttrött och vill inte alls gå på dagis. Säger att han längtar till julen när man får vara ledig. Tjoar glatt när jag säger att det är lördag och han ska vara ledig och blir lika besviken när jag meddelar att det är måndag och ny vecka. Stackarn!

Efter jobbet blir det middag hos min mormor och morfar. Ska bli trevligt och ses som dagens höjdpunkt denna gråa novemberdag.

1 kommentar:

Anna sa...

Är avis på er som ska åka. Ni kommer få det så härligt!