torsdag 29 oktober 2009

Lillprinsen

åker med mormor och morfar till Åre i eftermiddag och jag kommer sitta här hemma och sakna honom. Superkul dock att han vill åka. Tror visst han börjar bli stor min lilla kille. Tilda har alltid varit på både för att sova över och åka iväg men Felix har varit lite mer reserverad och det har gått i perioder. Ett tag ville han sova över så fort vi var hemma hos mamma och pappa men sen vändet det lite. Nu har han helt på eget bevåg bestämt att han vill med. Han har redan bokat in ett besök på chokladfabriken och lovat mamman att köpa en av årets julchokladstrutar till mig: Pepparkaka. Mums! Själv ville han ha chokladpluppar i olika färger. Sötnos, vet precis vad han vill ha. Även leksaksaffären i Åre står högt upp på listan. Innan det kom skidåkningen som han hoppas på så fram med lite snö så min prins får åka!

Själv ska jag som sagt var sitta här hemma och sakna honom. Tur att tiden går fort så han snart kommer hem igen.

Inga kommentarer: