söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag

Här hemma bakas det kanelbullar för fulla muggar. Tilda har just bjudit in morbror Peter och Elin på kanelbullar så vi får väl se om de svarar på hennes sms. Gullungen!
Morgonen var supergrå och regnig men nu skiner solen och jag längtar ut. Ska bara baka klart alla bullar först. Om vi orkar ikväll tar vi en tur till Ikea och handlar ett skåp till köket (som vi tänkt köpa ett tag nu) och sen ska jag lägga ut massa saker på Tradera. Började fota allt igår men blev inte riktigt klar. Det är den tråkiga biten av allt. Det roliga är när buden tickar in och ännu bättre när pengarna väl sitter på kontot och jag får skicka iväg all skit som jag inte orkar se här hemma mer. Mycket bra och så är jag lite miljövänlig också som inte bara slänger alla saker. Bra med återvinning för mycket är det ju inget fel på. I love Tradera, så är det bara!

Inga kommentarer: