torsdag 1 oktober 2009

Inget-att-göra

dag på jobbet idag. Har lyckats göra de uppgifter som väntade så nu sitter jag här och slösurfar. Ska faktiskt åka hem snart. Imorgon väntar Stockholmsmässan med tre mässor på en gång. UnderBaraBarn, Hem & Villa och inredningsmässa Hem. Ska bli kul. Hoppas kunna hitta något intressant för företaget i alla fall. Är ju roliga mässor också så jag kanske kan hitta nåt kul för egen del också.

Nä, ska nog åka hem och fortsätta min röjning hemma. Började igår med förrådet och där finns det lite kvar. Sen ska det flyttas om lite möbler och värst blir att fixa i förrådet under trappan. Just nu står det sex inklämda stolar där som vi nog inte ens ska ha kvar. Eller, jag skulle vilja ha kvar dem för att det är så bra att ha när man får gäster och så men vart förvarar man alla dessa stolar? Får isåfall göra en storstädning i förrådet ute och knö in dem där. Ja, vilka I-landsproblem jag har idag.

Inga kommentarer: