lördag 24 oktober 2009

Fika

blev det och sen kom vi på att vi hade kylen full med mat från gårdagen så familjen A-L stannade kvar på middag också. Mycket trevligt! Numer hinner man ju umgås lite som vuxna i alla fall och behöver inte sitta på golvet med barnen hela tiden. Kul att hinna prata lite också. Tilda och L ver ute och lekte i kojan här på kulle ett bra tag och killarna byggde med lego. När familjen A-L var på väg hem ville Tilda komma med och sova hos dem så hon packade snabbt en väska och åkte med hem till dem. Lillprins sover sött i soffan nu och själv är jag supertrött. Ska gå och lägga mig snart och imorgon när jag vaknar ska jag njuta av att få vakna senare än vanligt (tiden ställs ju om). Även om jag egentligen inte kommer få fler sömntimmar kan man ju lura sig själv lite.

Inga kommentarer: