torsdag 3 september 2009

Thailand...Thailand

drömmer mig bort och surfar runt på 1000 olika sidor med hotell, flygbiljetter, privata hus och infosidor. Ska bara hitta ett bra pris på flyg och sen ska det bokas. Ingen panik att få biljetter för vi har rätt flexibla resedatum. Nöjd om jag får åka lite innan min födelsedag och sen vara borta i fyra veckor. Familjen L ska också åka med men kommer ner senare än oss så vi får sammanstråla på plats. Längatr efter allt där nere just nu. Goda mat, fin natur, sol, strand, hav, poolbad, färsk frukt, pannkakorna, folket.....ja allt det där fina jag saknat så. Bäst av allt är att om jag har en sån hårlig resa att se fram emot så kommer jag klara av den långa mörka hösten bättre. Allra helst skulle jag vilja att det var mitten av november nu så jag får tända massa ljus hemma och längta lite till julen. Nu är det liksom bara sådär tråkig höst och lååångt till jul.



Inga kommentarer: