söndag 20 september 2009

Mera jobb

idag. Ska verkligen bli skönt när jag slutar idag. Kom hem först 01.30 efter en herrans massa förseningar och en dyr taxiresa hem. Hade svårt att somna när jag väl kommit hem. Tittade på klockan sista gången 02.30. Var helt slut imorse när Tilda väckte mig vid 08.30. Tur att man har en sån snäll man som gått upp med barnen och fixat frukost åt oss alla. Sen böev det till att lämna barnen hos mina föräldrar och sen iväg och jobba. Här är det varit städning som gäller. Ser ut som sjutton och ligger gamla papper precis överallt. Har gjort två stora högar till säljarna att titta igenom i veckan och slängt MASSOR. Nu ser man ju borden och kan se vad som ligger i hyllorna.

Imorgon tänker jag jobba hemma. Ska träffa Åsa för en lunch mitt på dagen också. På eftermiddagen planerar jag att hämta barnen tidigt och bara mysa med dem. Är det fint väder blir det kanske Rådsparken en sväng.

Inga kommentarer: