onsdag 5 augusti 2009

Vacker......så vacker

min son är inne i en period där jag är det finaste han vet. Det är så gulligt och jag tar såklart åt mig. Flera gånger varje dag kommer han upp i mitt knä och så tittar han mig i ögonen och säger saker som:
- Mamma, du är så vacker!
- Du är det finaste som finns.
- Vilka fina ögon du har.

Supergulligt! Man blir så glad och han ser mig verkligen rakt i ögonen när han säger det.


Var en tur till min mormor och morfar nu på kvällen. Alltid lika mysigt att komma ut till dem. Felix var nöjd med att vi åkte för gammelmormor har alltid så gott fika som han sa. Haha, det stämmer ju bra och det är ju sällan vi är där utan att få fika.

1 kommentar:

Jenny Bergvall sa...

Åh visst är dom härliga nu.
Jakob säger: Mamma, jag älskar dig, två himlar runt jorden.
eller: Åh mamma du är så mjuk att jag inte kan släppa dig *haha*
Härligt härligt! Jag njuter av varje ord han säger!