onsdag 12 augusti 2009

Fullt-upp-vecka

är det nu. För det första är det ju jobbigt att komma in i rutinerna igen. Tilda tar 3 år på sig på morgonen innan hon är klar och förstår inte alls varför mamma blir stressad. Felix vill inte hit och vill inte dit. Tur att man har ett flexibelt jobb där ingen står och väntar på en en viss tid.

Mycket den här veckan. Igår var det fest hos min bror, idag kommer familjen P på middag och imorgon blir det kalas hos Jens bror som fyller år. Fredagkväll ska jag bara vila och sen jobbar jag hela helgen. I vanliga fall när jag jobbar helg så är det ju på JM och då blir det inte så långa pass. Nu ska jag jobba på lagerkontoret här och då blir det till att böärja kl.07 varje morgon och sen sluta när allt är klart. Har man tur är det kl.17 men det kan bli längre än så.

Jag lär vara helt slut när den här veckan är över i alla fall.

Inga kommentarer: