onsdag 10 juni 2009

Nu händer det grejer

i mitt nya kök vill jag lova. Har hänt massor nu i veckan. Imorgon ska Jens vara hemma och jobba ännu mer. Börjar komma lådor på plats och väggskåpen fick vi upp i måndags. Ja, säger vi för jag var faktiskt med och satte upp dem. Ingen vanlig syn vill jag lova. Har agerat den ensamstående mamman den sista månaden. Jag är grymt imponerad av alla ensamstånde. Sjukt bra jobb de gör.
Här kommer några bilder från veckans jobb:
Skåpen börjar ta plats.

Jens har tagit fasta på det här med bra ergonomi när han arbetar.



Blandaren på plats och rören dragna. Stackars Jens har spenderat två timmar under huset idag för att dra alla rör och koppla ihop allt. Är inte det minsta avundsjuk.

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

shit de där kommer bli assnyggt! Har ni alltid haft spottar i taket eller är de nytt me?

Lena sa...

Nä, de har vi köpt nu. Innan var det en sån där hemsk sjukhuslampa typ som sitter i taket. Skitfult! Hoppas det blir så snyggt som vi tänkt oss. Är svårt att föreställa sig allt från början men nu börjar det ju ta lite form. Vitvarorna kommer i början av nästa vecka.