måndag 11 maj 2009

Uppdrag

Har fått ett uppdrag på jobbet så nu vet jag i alla fall vad jag ska jobba med en tid framöver. Känns bra att ha fått en uppgift. stort blev det men om ett tag ska nog jag och kollegan ha lyckats bena ner allt i lite mindre bitar. Ska jobba hemma imorgon för att kunna tänka lite i lugn och ro. Passar mig bra då jag måste hämta barnen imorgon också.

Var på Ikea ikväll och fick med mig både mina egna barn och två av deras kompisar. Vi var upp i restaurangen och åt köttbullar och potatis. 16kr per person. Alltså, det kan ju knappt täcka kostnaden för råvarorna. Galet billigt och mätta blev vi. När vi kom hem såg jag till att få barnen i säng. Erbjöd dem att sömna i min och Jens säng eftersom han är på konferens och inte kommer hem inatt. Båda dök såklart ner i vår säng. De låg och kollade på sjukhuset men när det var slut ville Tilda somna i sin säng och lyssna på en skiva. Lillebror var inte sen att haka på så nu sover båda i sina egna sängar. De är roliga de små liven.

Inga kommentarer: