fredag 15 maj 2009

Ledig lördag

och jag ska bara mysa med mina barn. Vi ska gå på Tomtbergadagen på farmors skola, åka till min kompis och äta lunch. Både Tilda och Felix längtar efter att få leka med hennes son M. Idag svängde jag och Tilda förbi dem på väg hem från affären. Bestämde att vi ska ses imorgon så det blir nog bra. Det ska ju vara fint väder så jag ser verkligen fram emot morgondagen.

Mamma och pappa ska ha min brorsdotter Rebecca i helgen så jag måste ju svänga förbi där och gosa lite med solstrålen också. Kanske får jag med mig dem hit. Hon tycker så mycket om att leka med sina kusiner och att vara på vår baksida.

Köksrenoveringen går sakta framåt. Tar säkert minst en månad till men alla moment tar ju sin tid. Nu är det ju mest arbete kvar med sånt som syns. I två veckor har Jens jobbat med massa småpyssel som inte syns så mycket. Ska bli skönt när väggarna är klara, taket ska sättas upp och golvet läggas. Det är sånt som syns som jag gillar!

Inga kommentarer: