onsdag 15 april 2009

Studsmattan

Vår studsmatta är högt älskad här hemma. Det hoppas så fort tillfälle ges. Lite nyhetens behag efter vintern kanske men jag tycker nog ändå att de hoppade mest hela tiden hela förra sommaren. Ett under att ingen olycka skett ännu för det är ju ändå rätt stor skaderisk. Visst, vi har nät och så men ändå. De hoppar sällan en i taget även om det vore det bästa.

Dagen har varit lugn och det har inte varit så värst mycket på jobbet. Ett tag funderade jag på om detta jobb verkligen är vad jag är vad jag trodde men nu börjar jag få mer uppgifter. Traineetiden har varit rätt lång även om det gått relativt fort. Nu har jag en månad kvar sen är den tiden slut och nya arbetsuppgifter ska vänta. Hoppas att vi får in en ny stor kund. Det vore drömmen!

Inga kommentarer: