onsdag 4 mars 2009

Telefonen ringde

fyra gånger på jobbet idag. Min lilla prinsessa som var ledsen och ville att mamma skulle komma hem såklart. Börjar må lite knas själv också. Hoppas jag inte blir sjuk för på fredag måste jag vara på jobbet. Får väl knapra Alvedon isåfall. Imorgon ska jag i alla fall vara hemma med Tilda och mysa. Hoppas att hon orkar mer än vad hon gjorde igår bara för med 40,5 i feber hela dagen var hon helt borta. Orkade inget alls. Idag har det legat mellan 38,4-39 så det är lite bättre. Nu ligger jag i sängen med två små brevid mig. Tilda är så gosig och Felix pratar konstant. Inget lugn, ingen ro! För att komma nån vart i vår renovering har Jens åkt iväg för att lacka våra nya trappsteg gång nr.2. Förhoppningsvis hinner han gång nr.3 imorgon så kan han joxa med trappan i helgen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Hur är läget. Såg att du har ett litet sjuktroll. Inte roligt...
Vad är det du jobbar med nu? Vad ni renoverar mycket hemma! Blir ni aldrig nöjda? Hehehe... det är som jag själv, blir liksom aldrig nöjd heller. :D
Skriv gärna o berätta lite! Kram

Anonym sa...

Jo, jag har en liten sjukling här hemma och igår åkte jag själv på det hela. Inte speciellt kul.
Nu har vi ju inte renoverat på länge. Var minst två år sen vi gjorde nåt här hemma. Nu är det dags att fixa köket och så och det blir större än vi tänkt först. Kommer bli super.
Jag jobbar på ett logistikföretag nu. Som det är nu så är det packning och transport av frukt och grönt men vi vill även ha nya kunder och då kan det vara inom andra områden. Under 16 veckor går jag en trainee där och då är jag nere i produktion men sen ska det bli bara kontor.