torsdag 12 mars 2009

Om en vecka


är jag i Åre och har det lyxigt med man och kompisar. Barnen ska bo hos mina föräldrar och vi ska bara njuta av att göra vad vi vill, när vi vill! Hoppas på toppenväder så vi kan vara ute hela dagarna och åka skidor. N och jag ska såklart ha vår årliga shoppingdag inne i Åre. Säkerligen åker vi till chokladfabriken också och gottar oss i deras supergoda choklad. Prova ett par bitar på smakprovningen. Tänker nog boka bowling en kväll också. Synd att vi blir en mindre än vanligt men kan man inte följa med så kan man inte. Kommer bli super och jag längtar verkligen nu. har ju inte varit uppe sen i julas. Brukar alltid hinna med minst en tur till men i år blev det inte så. Får ju påsken sen också så nog hinner jag vara där men påsken i år blir delad mellan Åre och Tänndalen.

Inga kommentarer: