söndag 8 mars 2009

Nu räcker det

Ok, det är inte kul längre. Nån får sluta skämta med oss. Gissa vad, jo såklart vaknar lillgrodan upp med feber. Jag som blev av med min igår och Tilda med. Finns liksom inte i min värld att jag ska kunna vara hemma även nästa vecka. Vill inte, orkar inte, har inte tid, måste jobba, vill ha en frisk familj. Det räcker helt enkelt nu! Får väl glädjas åt det lilla. Jag är feberfri men har en otrevlig huvudvärk och 1000kg snor i huvudet. Tänkte ju att det skulle bli bättre nu för var dag men så hoppade vi tillbaka eftersom lillgrodan blivit smittad han med. Fattas bara att Jens åker på skiten också. Isåfall får han snabba sig för han åker till Åre på söndag och eftersom det här otrevliga viruset har en förmåga att sitta i minst fem dagar så är det bäst han skyndar på lite.

Inga kommentarer: