torsdag 5 mars 2009

Kall liten kille

kom hem från dagis. Sandlådan har ju varit full av snö som smält i vårsolen idag. Där lekte min son och hans vänner. När Jens hämtade stod han med vatten upp till knäna. Haha, hellycklig! När han nu kom in och fick av sig alla kläder är han kall om benen men fortfarande glad. Det är ju så kul att plaska och leka i snögeggan. Själv åker jag väl på att tvätta overallen igen. Börjar kännas som en vana. Den här vintern har han geggat ner sig lite väl ofta tycker jag. Ska nog köpa gummikläder till nästa vinter som man kan skölja av sen. Drömmer mig bort till varmare breddgrader. Pratade med familjen L idag som kom hem från Thailand imorse. Får nog börja spara lite pengar efter renoveringen och lägga det på en härlig resa.

Vem skulle inte vilja ligga på den här standen och mysa just nu.

1 kommentar:

Jill sa...

Jag jag..vill ligga på en strand & njuta av värmen & solen.
Underbar bild...