fredag 6 mars 2009

Börjar bli mycket

sjukdomssnack här inne nu känner jag. Usch, galet vad jobbigt det är att vara sjuk. Näsan svullnar igen på 2 sekunder och jag känner att jag missbrukar nässprayens anvisningar. Måste bara få andas. Två alvedon i taget sätter ner febern så man orkar sitta upp i alla fall. Hoppas jag mår bättre imorgon för det här är inte alls kul. Doktorns utlåtande efter undersökning och provtagning för Tilda var virus så det är bara att vänta ut skiten. Känns ju inte så lovande för min del med andra ord.

Har varit och hyrt film i alla fall så nu ligger jag nerbäddad i soffan redo att titta. köpte lite godis också men det får bli till de andra. Jag känner ändå ingen smak så det verkar meningslöst att ens smaka då. Inte ens apelsinjuicen jag hällde upp smakade något. Känner bara att det är fruktkött i den. Annars är det som vatten. Får bli Lets Dance ikväll och sen sova.

Inga kommentarer: