torsdag 8 januari 2009

Åter till vardagen

helt och hållet. Idag började skolan igen och min lilla prinsessa var nervös. Hade ont i magen på morgonen och jag är 100 på att det hade med nervositet att göra. Direkt när vi kom in i skolan släppte det då hon såg sina kompisar.

Svinkallt var det på morgonen och jag höll på att frysa ihjäl på väg till jobbet. Kom upp utan känsle i tårna och jag erkänner att mina skor inte är de bästa. Hoppas på att få nya i present när jag fyller år men till dess får jag helt enkelt frysa. CSN var ju vänliga nog att inte betala något studiebidrag alls den här månaden trots att jag faktiskt studerar t o m 16 januari.

Barnen har tur idag och farmor hämtar. Torsdagar = farmor vill gärna hämta på dagis. Idag har hon lovat att de ska åka till simhallen. Båda var taggade för ett dopp. Farmor ringde igår och var nog lite nervös för att de skulle vilja vara på olika ställen i simhallen. Tilda simmar ju själv men man har ju stenkoll på henne ändå. Felix är gärna i lilla djungelbadet och lilla bassängen. Själv tror jag att det kommer gå hur bra som helst.

Inga kommentarer: