fredag 16 januari 2009

Mys med älsklingen

Nu är vi framme i Aneby på den konferensgård där vi ska ha vår romantiska weekend. Rummet är helt ok, rätt stort faktiskt och det fanns både kyl, frys, micro och litet kök. Hade vi inte väntat oss. Badrummet kanske inte är det finaste men ok det med. Om lite drygt en timme serveras det buffé i restaurangen. Sen ska vi bara gå till rummet och mysa. Saknar såklart barnen men det ska bli superskönt att vara bara vi två en helg. Jag behöver få sova ostört några nätter. Felix har varit inne i en period där han stökar lite på nätterna så att få sova blir nog det bästa. Får se vad vi hittar på imorgon. Vi vet knappt vad man kan göra här. Jag skulle nog vilja åka in till Jönköping under dagen i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

´Fin blogg du har lena =)
Låter som du och jens kommer få en mysig helg.

Kram Emilia

~Johanna~ sa...

Ha de jättemysigt nu, ni är ju nästan i mina hemtrakter! I Aneby åkte vi på disko på högstadiet, där blev jag utkastad för att nyktra till....bara de att jag inte druckit en droppe - bara blivit rökare....10 röda prince gör en 14åring rätt snurrig! hahaha