onsdag 17 december 2008

Pyssel och presenter

Det blev rätt mycket pyssel idag. Jag har sedan tidigare dekorerat en tändsticksask och funderat på att göra fler men inte kommit till skott. Blev nu inspirerad av Jenny när jag såg hennes fina askar hon gjort så jag var tvungen att fixa några själv. Här kommer två av dem på bild:

Ledsen över den sunkiga kvaliten på bilden. Vår kamera är inte den bästa och med dagens teknikframgångar börjar den bli lite stenålders. Närmre bestämt 6 år vilket är mycket i kameravärlden. Gissa vad jag önskar mig i julklapp? Kommer inte få någon nu tyvärr men jag kommer önska vidare för jag fyller ju år också =) Då kan släkten gå ihop och köpa en tycker jag för det är nog det enda jag verkligen vill ha. Har spanat in Lumix variant med 10x zoom. Den vill jag ha. Tror den heter TZ5 eller nåt sånt.
Snart kommer min mamma hit och hämtar mig. Blir ingen bio för jag hittar ingen film jag vill se men en liten shoppingrunda är aldrig fel och sen avslut med middag. Ska bli kul!

1 kommentar:

Jenny Bergvall sa...

Kul att du blev inspirerad!

Jätte fina blev dom. Den med peppisen är ju ursöt.

KRAM J