måndag 8 december 2008

Nytt jobb =)

Jag har fått nytt jobb!!!! Känns så skönt att veta att jag i direkt anslutning till examen kommer ha ett jobb jag tror mig vilja ha. Har varit beredd på att gå tillbaka till mitt gamla. Det hade varit ok men inte mer. Fanns ju en anledning till att jag började studera och den anledningen var ju inte att jag trivdes så bra med det jobb jag har. Ja, i vilket fall som helst så ska jag börja jobba på ett logistikföretag. Helt otippat men kul att testa en ny bransch. Företaget är fruktleverantörer och har bla en stor butikskedja knutna till sig. Jag kommer att gå som trainee de första 16-20 veckorna vilket är perfekt. Då får jag verkligen möjlighet att lära mig det mesta. Därefter får vi se vilken tjänst jag kommer hamna på. De har stora planer på att expandera så slår allt väl ut så blir det hela ännu bättre. Det vi pratat om är marknadsföring, personalansvar och projektledning. Jag ser att detta kan bli hur bra som helst. Gäller bara att visa vad man går för. Som grädde på moset fick jag tjänstledigt ytterligare ett halvår så skulle något gå snett kan jag fortfarande välja att gå tillbaka till mitt gamla jobb.


Börjar den 19 januari och då är det hårt arbete som gäller =)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet! Kram Anna.

Jenny Bergvall sa...

Jätte grattis!