onsdag 3 december 2008

Hasseludden Yasuragi

har fått besök av mig idag =) Tyvärr fick jag inte njuta av badet och lugnet. Var där ute och jobbade på ett evenemang. Är rätt skönt att vara ute på evenemang ibland så man får se lite annat än kontoret. Hade hand om receptionen idag vilket innebär att det är rätt lite att göra eftersom det idag var dag 2 på evenemanget och knappt några registreringar. Jag har istället roat mig med att leta julklappar på nätet och har nog kommit på vad jag ska köpa till brorsan och hans fru i alla fall och det är inte lätt vill jag lova. Har även hittat en sida med allt mellan himmel och jord. Kanske mest onödiga saker men en del verkar rätt smarta och roliga. Kolla in på www.smartasaker.se och bedöm själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vakta din tunga, Lena... du vet att jag läser bloggen! :)

Kram Therese

Lena sa...

Haha, klart jag vet att du läser men lite nyfiken blir du väl nu ;-)

Anonym sa...

Absolut! :)