torsdag 20 november 2008

Prioriteringar

Ständigt dessa prioriteringar. Har tagit en dag ledigt från min praktik för att skriva på mitt examensarbete. Har rätt många såna dagar kvar. Bokade i alla fall in mig på jobb då jag tänkte slå två flugor i en smäll. Händer inte så mycket här på jobbet nu så jag kan liksom få betalt och ändå skriva på arbetet. Kom hit kl.12 och har än så länge bara skrivit en sida. Är ju så mycket roligare och sitta och surfa runt på nätet än att skriva examensarbete. Saknar även mitt word 2007 som jag har hemma men inte här. Skulle kunna säga att jag prioriterade bort examensarbetet idag. Nästa vecka måste jag lägga på en rem så att jag hinner bli klar innan jul vilket är mitt mål. Skulle det krisa kan jag ju sitta i julhelgen men fatta hur trist det vore. Nä, jag ska bli klar och kunna lämna min rapport redan innan jul.

Inga kommentarer: