lördag 22 maj 2010

Motion

Lördagmorgon och i familjen S stod väckarklockan på ringning redan kl.06.40. Den behövde dock aldrig ringa för lillebror behagade vakna 06.15. Tilda skulle iväg på utflykt med familjen O till Norrtälje så de behövde åka redan 07.15. Själv drog jag på mig träningskläderna och cyklade iväg till spåret med Karin. Ett varv ihop och sen ett själv så nu är dagens motion avklarad.

Idag ska Felix på kalas hos bästa Amanda. Jag och Jens får två timmar själva och vi tänkte nog ta en tur ner till centrum. Jens ska kolla på skjorta till bröloppet vi ska på i sommar och jag får väl kika på en fin klänning. Ska även inhandla lite fina blommor till uteplatsen. Mina påskliljor har gjort sin plikt nu och ska få äran att planteras ner i rabatten för att växa där nästa år.

Till kvällen kommer mamma och pappa hit på middag. Ringde nu på morgonen och bjöd in dem. Vi ska fixa 3-rätters och Jens har planerat en liten meny. Jag fick ju färskpotatis igår också så det blir det till det grillade. Hoppas bara att det fina vädret håller i sig.

Dags att gå och duscha och sen på med sommarkläderna.

Inga kommentarer: