söndag 31 januari 2010

Många bilder


Stolt Tilda som har gjort ut första matteboken


Utsikt från framsidan vid Residence Vanravi där vi bor. "Vi bor i djungeln, säger Felix"


Stekt ris är alltid gott


Tilda fick köra med Jens


Jens dricker kokos


Här lägger thailändarna till sina fiskebåtar


Bad vid Jack´s Beach Resort


Felix byggde ett hjärtslott (med lite hjälp)


Tilda gjorde att fint fjärilsslott


Min prinsessa på stranden


och min prins!


Ödlor finns det gott om


Tilda blir flätad av Tin



Jens vid middagen


Odling i kokosnötter


Mina fina barn


Tilda med alla flätor


Middag på Sala


Felix älskar "vår" moppe


Badbus i havet


Tilda lästränar


Vid poolen


Mina födelsedagsblommor


Tilda hade dekorerat en kokosnöt med snäckor som jag fick i present.


Födelsedagsfrukost framför Robinson på datorn


En improviserad glasstårta


Felix födelsedagsfikar


Tilda med

4 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Grattis på födelsedagen, sämre kan man ju fira! Ni ser verkligen ut att ha det helt fantastiskt!!

Millan sa...

Så många underbara foton! Ser verkligen ut som att ni har det bra. Jag tycker att Tilda är så lik dig från när du var mindre, för det är ungefär så jag minns dig från fotona.

Vill även passa på att säga GRATTIS på födelsedagen!

*kram*

elials sa...

Grattis Lena!
Vilken fin och annorlunda födelsedag du har.Tack för alla fina bilder som du lägger ut.
Vad skönt det låter med massage.Njut och koppla av. Kram från oss på Tynningö

Lena sa...

Tack för alla grattis! Vi har det verkligen precis så bra som det ser ut =)