torsdag 12 augusti 2010

Torsdagsbabbel

Idag är dagen då jag längtar efter helg. Jag längtar supermycket efter helg måste jag säga. Dels för att min prinsessa kommer hem på lördag och henne längtar jag massor efter. Sen vore det skönt med lite ledigt. Få sova på morgonen. Den här helgen har jag dock jobb på lördag en stund. Sovmorgon funkar ändå så det känns ok. Sen är jag ledig både måndag och tisdag vilket känns skönt. Skolan är stängd så jag tog ledigt. Har inte bestämt riktigt vad vi ska göra med det blir i alla fall Junibacken en dag.

Imorse snodde jag åt mig 40 minuters längre sömn än vad jag haft tidigare. Ska jobba lite dubbelt idag och avslutar med 1,5 timme på Stureplan efter min ordinarie arbetstid. Kände att jag är förtjänt av en minisovmorgon då. Det var skönt. Passade på att gå ut och äta i solen på lunchen också för att få lite frisk luft. Superhärligt att sitta i solen! Den har varit saknad de senaste dagarna. Hoppas verkligen att den behagar titta fram hela långa helgen och gärna måndag och tidsdag i nästa vecka också.

Inga kommentarer: